Jautājumi un atbildes



Kādi ir Cellbes priekšrocību līmeņi?

Mūsu priekšrocību līmeņi paredz personalizētus piedāvājumus, kuponus tieši jums un dāvanu jūsu dzimšanas dienā. Ja jūs izvēlēsieties saņemt arī mūsu jaunumu vēstules, mēs nosūtīsim jums iedvesmojošu saturu, sniegsim padomus par modes tendencēm un informēsim par akcijām, kas ir pilnībā ekskluzīvas mūsu draugiem. Turklāt mēs rūpēsimies, lai jūs būtu pirmais, kas tiek informēts par mūsu jaunajām precēm. Mums patīk lutināt savus draugus!



Kā es varu piedalīties Cellbes priekšrocību līmeņos?

Jūs automātiski kļūstat par vienu no mums, veicot pirmo pirkumu Cellbes. Lai jūs varētu redzēt un izmantot savas priekšrocības, jums nepieciešams PIETEIKTIES / REĢISTRĒTIES mūsu vietnē. Jūs varat viegli reģistrēties, noklikšķinot uz "PIETEIKTIES/REĢISTRĒTIES" un pēc tam uz "Jums vēl nav sava konta? Izveidojiet kontu!". Ievadiet savu kontaktinformāciju un noklikšķiniet uz "Izveidot profilu".



Kā tas darbojas?

Cellbes priekšrocību līmeņi ir pilnīgi bez maksas. Ir trīs dažādi līmeņi: jo vairāk jūs iepērkaties, jo vairāk priekšrocību jūs saņemat. Dažādos līmeņos jūs gaida dažādi ekskluzīvi piedāvājumi, notikumi un pārsteigumi.

Līmenis ir atkarīgs no jūsu kopējās pirkumu summas 12 mēnešu periodā. Aprēķins tiek veikts katru mēnesi par iepriekšējiem 12 mēnešiem.



Līmenis ❤: 1 – 999 punkti

Šeit jūs atradīsiet 3 € kuponu pirkumiem.



Līmenis ❤❤: 1000 – 2999 punkti

Šeit jūs atradīsiet 5 € kuponu pirkumiem.

Jūs saņemat arī bezmaksas piegādi visiem pirkumiem, kas lielāki par 69 €.



Līmenis ❤ ❤ ❤: 3000 un vairāk punktu

Šeit jūs atradīsiet 7 € kuponu pirkumiem. Jūs saņemat arī bezmaksas piegādi visiem pirkumiem, kas lielāki par 49 €.

Kā vienu no mūsu lojālākajiem klientiem vēlamies jūs palutināt ar papildu 5% atlaidi visiem jūsu pirkumiem.



Kādas priekšrocības es saņemšu kā Cellbes draugs?

Skatiet tabulu apakšā.



Kurš drīkst būt Celbes draugs?

Lai kļūtu par vienu no mūsu kopienas, jums jābūt 18 gadus vecam vai jāsaņem aizbildņa piekrišana. Pievienoties var tikai privātpersonas, un katrā valstī ir atļauts tikai viens konts. Ņemiet vērā, ka jūsu konts ir personisks un to nevar nodot nevienam citam.



Kad es saņemšu savu kuponu?

Jūs saņemsiet jaunu kuponu par katru jauno sasniegto līmeni. Tā kā mēs mīlam pārsteigumus un vēlamies palutināt savus lojālos klientus, mēs laiku pa laikam jūs iepriecināsim.



Kā es varu izmantot savus personīgos piedāvājumus un kuponus?

Lai izmantotu savus personalizētos piedāvājumus un kuponus, jums ir jāpiesakās. Jūs piesakāties, ievadot savu e-pasta adresi un paroli. Ja jums ir kupons vai cita personalizēta atlaide, jūs to atradīsiet sadaļā "Mani piedāvājumi".

Jūsu kuponi vai citi personalizētie piedāvājumi tiek automātiski atrēķināti pasūtījuma noformēšanas laikā.



Mans personalizētais piedāvājums vai kupons nav atrēķināts?

Protams, mēs saprotam, ka vēlaties izmantot visas savas priekšrocības. Var būt vairāki iemesli, kāpēc atlaide nav piemērota.

Vispirms mēs iesakām jums pārbaudīt, vai esat pieteicies/reģistrējies. Ja esat pieteicies, jūsu kuponi vai citi personīgie piedāvājumi tiek automātiski atrēķināti pasūtījuma noformēšanas laikā.

Dažus piedāvājumus vai atlaides nevar apvienot savā starpā, tāpēc mēs iesakām pārbaudīt to piedāvājumu noteikumus un nosacījumus, kurus vēlaties izmantot.

Ja esat pārbaudījis iepriekš minēto un jūsu personalizētais piedāvājums vai kupons nav atrēķināts, varat sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, un mēs noteikti jums palīdzēsim.



Es noslēdzu pasūtījumu, bet biju aizmirsis pieteikties. Vai varēsiet pārreģistrēt manu pirkumu?

Ja ievadījāt tādu pašu vārdu un e-pasta adresi kā reģistrējoties, jūsu pirkums drīzumā automātiski tiks pārsūtīts uz "Maniem pasūtījumiem".

Ja ievadījāt citu vārdu vai e-pasta adresi, mēs diemžēl nevarēsim pārreģistrēt jūsu pirkumu.



Kas notiek ar manu kuponu gadījumā, ja atdodu preci atpakaļ?

Jūsu kupons tiks sadalīts starp visām precēm jūsu pasūtījumā, nevis atrēķināts no kopējās summas. Tas nozīmē, ka, atdodot vienu vai vairākas preces, jūs saņemsiet atmaksu par summu, ko samaksājāt par katru atsevišķu preci.

Atdodot daļu preču vai visu pirkumu, kupons netiek atjaunots vai atrēķināts no citām pašreizējā pirkuma daļām. Tas tiek uzskatīts par iztērētu.



Vai mana kupona derīguma termiņš var beigties?

Jā, jūsu kupons ir derīgs 12 mēnešus no izsniegšanas datuma. Visu savu pašreizējo kuponu un personalizēto piedāvājumu derīguma datumus atradīsiet sadaļā "Mani piedāvājumi".



Kur es varu redzēt savus pirkumus un kad es sasniegšu nākamo ❤ līmeni?

Visus savus pirkumus varat redzēt sadaļā "Mani pasūtījumi". Lai uzzinātu, cik tuvu esat kādam līmenim, laipni lūdzam sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, un mēs jums palīdzēsim.



Vai es varu zaudēt savu ❤ līmeni?

Jūsu punkti par pirkumiem ir derīgi 12 mēnešus no pirkuma brīža, pēc tam tie tiek uzskatīti par iztērētiem. Piemēram, ja 01.01.2023. iepirkāties par 20 eiro, šo 20 eiro darbības laiks beigsies 01.01.2024. Pēc tam jūs būsiet tajā līmeni, kurā iegādājāties preces pēdējo 12 mēnešu laikā.



Kā es varu pārtraukt draudzību ar Cellbes?

Ir skumji dzirdēt, ka vēlaties mūs pamest. Būsiet laipni gaidīts atpakaļ, kad vien vēlēsieties. Lai pārtrauktu draudzību ar mums, lūdzam sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.




Kādas priekšrocības es saņemšu kā Cellbes draugs?

Lūk, kas jūs sagaida:

Cellbes
Kā es varu kļūt par daļu no Cellbes kopienas?

Kā es varu kļūt par daļu no Cellbes kopienas?

Jūs automātiski sākat dalību mūsu lojalitātes programmā, veicot pirmo pirkumu Cellbes. Lai varētu redzēt un iegūt piedāvātās priekšrocības, jums ir nepieciešams izveidot savu kontu un PIETEIKTIES / REĢISTRĒTIES.

Jautājumi un atbildes
Uzticama piegāde
Droša norēķināšanās
Tiesības atdot atpakaļ preces 14 dienu laikā

Pērciet modes preces un apģērbus tiešsaistē Cellbes vietnē

Droša iepirkšanās

Par Cellbes

Individuāla apkalpošana

Sekojiet līdzi aktualitātēm

Abonējiet mūsu jaunumu vēstuli par jaunāko produktu laišanu tirdzniecībā, piedāvājumiem un ziņām.

Sekojiet mums

  • Mēs veicam piegādi tikai uz Latvijas adresi.
  • Maksa par piegādi no 4,49 eur. Pasūtījuma minimālā vērtība 20 €.
  • Tiesības preci atgriezt 14 dienu laikā.